Odżywki na przyrost mięśni

Odżywki na przyrost masy mięśniowej są niczym bez dopasowanej diety i programu treningowego. Natomiast, kiedy już mamy określony dokładny plan ćwiczeń, warto pomyśleć o systematycznym uzupełnianiu składników, których podczas intensywnego wysiłku fizycznego nasz organizm zużywa dużo więcej i szybciej. Wachlarz produktów dostępnych na rynku jest bardzo duży, więc skupmy się na tych składnikach, które są wartościami nadrzędnymi. Białko – fundament mięśni. Chcesz schudnąć, użyj izolatów lub hydrolizatów; Podjadasz w nocy – najlepsza będzie kazeina; Nie umiesz sprecyzować swoich potrzeb – zainwestuj w matriksy białkowe. Najlepszym produktem 2016 roku jest Olimp Whey Protein Complex. Gainer czyli odżywka węglowodanowo-białkowa – posiłek w proszku – zawiera więcej węgla niż białka, dzięki czemu jest bardziej kaloryczna. – Olimp Gain Bolic 6000. Kreatyna – zwiększa siłę, szybkość i moc, zatrzymuje wodę w organizmie – np. ALLNUTRITION Creatine Muscle max. HMB – b-hydroksy-b-metylomaślan – hamuje atomizację białek ustrojowych, łagodzi stres, zwiększa zużycie kwasów tłuszczowych.

Street Workout

Street Workout czyli ćwiczenia na świeżym powietrzu przy wykorzystywaniu miejskiej infrastruktury oraz ciężaru własnego ciała. Na zachodzie treningi tzw. uliczne są na porządku dziennym, w Polsce tak naprawdę dopiero raczkują, aczkolwiek stosunkowo szybko zyskują nowych zwolenników. Zaznaczmy, że nie jest to prosty i łatwy trening, jakby się mogło wydawać. Będąc specyficzną formą aktywności fizycznej wymaga sprawności i elastyczności naszego ciała, sporych umiejętności psycho-fizycznych oraz koordynacji ruchowej. Podczas ćwiczeń pracują wszystkie partie naszego ciała: plecy, klatka, brzuch, ręce, nogi, pośladki. Street Workout jest przede wszystkim treningiem wytrzymałościowym, więc nie należy zapominać, że po takim wysiłku nasze mięśnie, a także układ nerwowy są o wiele bardziej zmęczone. Dlatego też istotną kwestią pozostaje również adekwatne do wysiłku odżywianie, zapewnienie ciału potrzebnych makroskładników, białka i snu co pozwoli na szybszą i nieinwazyjną regenerację oraz gotowość i pełną sprawność do podjęcia kolejnego treningu.

 

Duża klata

Wielu mężczyzn zadaje sobie pytanie jak zrealizować swoje marzenie, jakim jest duża klata. Odpowiedź w tym przypadku jest bardzo prosta – rewelacyjnych rezultatów nie uda się osiągnąć bez ciężkiej pracy. Nie warto jednak na oślep rzucać się w wir ćwiczeń – przeciążenia organizmu zamiast do wielkiej klaty mogą doprowadzić do bardzo bolesnych kontuzji. Continue reading „Duża klata”

Sajad gharibi wiki

Sajad Gharibi to ponad dwudziestoletni chłopak pochodzący z niewielkiego irańskiego miasteczka. Przez wiele osób jest on nazywany wielkim niedźwiedziem, a to ze względu na dosyć pokaźne gabaryty jego ciała. Młody Irańczyk waży bowiem ponad sto siedemdziesiąt kilo. Jego marzeniem jest zostać najsilniejszym człowiekiem na ziemi. Continue reading „Sajad gharibi wiki”

Spalanie kalorii basen

Na tkankę tłuszczową najlepsze są intensywne ćwiczenia fizyczne. Najlepiej sprawdzają się treningi cardio. Treningi stricte siłowe lepiej odłożyć na późniejszy czas, a jako priorytet na najbliższe tygodnie postawić sobie redukcję masy ciała. W przeciwnym wypadku nawet najlepiej wypracowana rzeźba ciała zupełnie będzie niewidoczna pod sporą warstwą tłuszczyku. Continue reading „Spalanie kalorii basen”